Moze
---------------
MTSU svom mobilnom telefonu sačuvajte uznemiravajuću SMS poruku ili dokaz o uspostavi veze i prijavite uznemiravanje u nekoj od naših poslovnica
Ukoliko šaljete izjavu faksom, u njoj je potrebno da navedete:
– vreme prijema poziva ili poruka (ne sadržaj)
– svoj pretplatnički broj
– broj koji vrši uznemiravanje
Uz izjavu je potrebno da dostavite i fotokopiju važeće lične karte.
----------------------
TelenorPrijava o uznemiravanju treba da sadrži sledeće podatke:
- podatke o podnosiocu prijave (ime i prezime, JMBG, adresa, i fotokopija
ili skenirani dokument-lična karta, overeno ovlašćenje ukoliko prijavu
podnosi drugo lice)
- korisnički broj koji je uznemiravan,
- korisnički broj sa koga je uznemiravan,
- sadržinu, okvirni datum i vreme zlonamernih ili uznemiravajućih primljenih poziva,
SMS ili MMS poruke.
U slučaju uznemiravanja sa skrivenom identifikacijom, potrebno je navesti tačan datum i
vreme primljenih poziva (veza treba biti uspostavljena).
-----------
VIP Kako prijaviti uznemiravanje telefonom na Vip broj?
Bez obzira na to da li Vas uznemirava osoba sa fiksnog, Telenor, MTS, Vip ili skrivenog broja, mi možemo da pomognemo.
Uznemiravanje u oblasti mobilne telefonije su tri ili više pokušaja poziva (pozivi bez uspostavljanja veze), dva ili više uspostavljena poziva ili poruka, koji kod pozvane osobe izazivaju neprijatnost, brigu, strah ili stres.
Ako ste privatni Vip korisnik, potrebno je da na faks 060 1235 ili mejl korisnickiservis@vipmobile.rs pošaljete:
prijavu napisanu u slobodnoj formi i svojeručno potpisanu koja sadrži: broj telefona na koji je upućeno uznemiravanje, broj telefona sa koga se vrši uznemiravanje, kao i tačno vreme i datum uznemiravanja
Ove dokumente možete dostaviti i u Vip centar, a mi ćemo, u Vaše ime, proslediti prijavu.
Obratite pažnju da vreme i datum poziva sa skrivenog broja mogu biti evidentirani samo ako odgovorite na njih. Dakle, biće neophodno da barem dva puta odgovorite na uznemirujući poziv sa skrivenog broja, kao i da nam na faks 060/1235 ili mejl korisnickiservis@vipmobile.rs dostavite:
prijavu napisanu u slobodnoj formi i svojeručno potpisanu koja sadrži broj telefona na koji je upućeno uznemiravanje, kao i tačno vreme i datum uznemiravanja
Ove dokumente možete dostaviti i u Vip centar, a mi ćemo, u Vaše ime, proslediti prijavu.