Polaganje TOEFL ispita?

• Odgovora: 6

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

*

Van mreže Mustra

• *
  • 2
  • 0
  • Pol: Žensko
Polaganje TOEFL ispita?
« poslato: 11:00:39, 04.Okt.2013. »
Cao ljudi,
da li je neko imao iskustva sa Toeflom i ako jeste da li ste se spremali za taj test? Planiram da studiram napolju a treba mi polozen bilo koji medjunarodni ispit... Pisite mi hitno mi treba :)

*

Van mreže Klir

• *
  • 12
  • 1
  • Pol: Muško
Odg: Polaganje TOEFL ispita?
« Odgovor #1 poslato: 08:47:39, 10.Okt.2013. »
Super je toefl trebalo bi to da zavrsis ako vec imas na umu. Odlicno je imati sertifikat za engleski to se mnogo ceni. Ja sam isao u skolu engleskog na pripreme. Imao sam super profesorku i odlicno mi je isao taj toefl. cuo sam da je ielts na isti kalup ali zavisi za sta ti treba. Mora da se uci ali moj ti je savet da nadjes neku skolu gde ces to pripremati, jer ako to krenes sam... iskomplikovace se...

*

Van mreže filozof

• 697
  • Zahvaljeno: 7 puta
  • 34
« Odgovor #2 poslato: 15:00:16, 10.Okt.2013. »
Pre svega da te pitam sta planiras da studiras vani i u kojoj Zemlji?
Nada je san budnih.
Aristotel

*

Van mreže Kravmag

• *
  • 6
  • 0
« Odgovor #3 poslato: 12:31:50, 15.Okt.2013. »
Ja nisam polagao ali sam cuo da je dosta tesko poloziti i da ti treba dosta vremena za ucenje. Probaj da se raspitas koji je laksi ako ti je svejedno :) a sto se tice tih prirprema najbolje ti je da odes u neku skolu ako mozes da priustis pa da se ne razmisljas koliko si spremio.

*

Van mreže Mustra

• *
  • 2
  • 0
« Odgovor #4 poslato: 10:51:51, 22.Okt.2013. »