Brandy (2004) - latentno semantičko indeksiranje (Latent Semantic Indexing, LSI), koristi matematiku za prepoznavanje odnosa između koncepta unutar teksta.
Personalized Search (2005) - istorija pretraživanja ima uticaja na aktuelne rezultate pretraživanja.
Google Local (2005) - podaci o lokalnim firmama integrisani su u Google Maps.
Universal Search (2007) - vesti, video i lokalni rezultati integrisani su u obične rezultate pretrage.
Real-Time Search (2009) - integrisan je i društveni sadržaj, poput onog s Twittera.
Caffeine (2010) - poboljšano je indeksiranje web odredišta, što je pomoglo osvežavanju rezultata pretrage.
User Search (2012) - Google+ i autorstvo integrisani su u rezultate pretrage.
Venice (2012) - bolji rezultati za šire upite.
Knowledge Graph (2012) - informacije i slike relevantni za pretragu pojavljuju se uz redovne rezultate.
(2014) Pretraživač sada zna vašu lokaciju, istoriju pretraživanja, kupovine i putovanja, pa moze da proceni šta je to što želite da znate i da vam informaciju i pre nego što je zatražite i to verovatno na ekranu naočara, ručnom satu, možda čak i elektronskim sočivima.
Rezultati pretraživanja mogli bi biti upotrijebljeni na mnogo novih načina.
Na primer, uređaji s govorom koji koriste Google Translate mogli bi vam omogućiti komunikaciju s ljudima iz celog sveta, bez obzira na jezik koji govore. Nosivi uređaji koji prate vaše zdravstveno stanje i koriste pretraživač mogli bi da vas savetuju oko načina ishrane i vežbanja. Mobilni GPS uređaji za vaš automobil mogli bi da koriste pretraživač kako bi pronašli najkraći put do vašeg odredišta.
http://www.novimagazin.rs/opusteno/kakva-je-buducnost-internet-pretrage
Sta je sledece?? 