Žene jedva da imaju snage i volje da se za prvi radni dan našminkaju kako treba. Ne samo da su ranjive zbog toga što smatraju da ne izgledaju lepo, već su i veoma nesigurne.Žene jedva da imaju snage i volje da se za prvi radni dan našminkaju kako treba. Ne samo da su ranjive zbog toga što smatraju da ne izgledaju lepo, već su i veoma nesigurne
Uprkos prethodnim neradnim danima, mnogi od nas se u ponedeljak ujutru osećaju umorno i bezvoljno. Žene jedva da imaju snage i volje da se za prvi radni dan našminkaju kako treba. Ali, studija koju je sprovela PHD, globalna agencija za medije čije je sedište u Londonu, daje nam više razloga da nastavimo da ne volimo ponedeljke. Naime, marketinški stručnjaci su sproveli ovo istraživanje s namerom da saznaju kog dana se osećamo najmanje lepo, kako bi to ubuduće iskoristili za reklamiranje. U studiji su učestvovale žene svih starosnih doba i ispostavilo se da gotovo polovina njih smatra da su ponedeljkom najružnije. Kozmetičke kompanije su stoga odlučile da upravo ponedeljkom najžešće reklamiraju proizvode za lepotu, jer smatraju da će se žene lako "upecati" na njih - ne samo da su ranjive zbog toga što smatraju da ne izgledaju lepo, već su i veoma nesigurne.
To praktično znači da baš sutra možete da očekujete da vidite i čujete najviše reklama za razne proizvode za ulepšavanje. Obratite pažnju, one verovatno poručuju da određeni proizvod može da učini da se za tren oka pretvorite u lepoticu, a to svakako zvuči primamljivo ženi kojoj je potrebno podići samopouzdanje.
Isto istraživanje pokazalo je i da se najbolje osećamo utorkom, kada smo uveliko zakoračili u radnu nedelju. Ovi rezultati pokazuju da je najbolje povećati medijsku aktivnost tokom onih dana kada se potrošači osećaju najbolje ili najgore. Ponedeljkom ih treba ohrabrivati marketinškim porukama koje su usmerene na to da se osete pametnima i nuditi im proizvode vezane za postizanje instant lepote. Utorkom je, pak, poželjno promovisati dobar izgled, doterivanje za dane vikenda i zajedničku kupovinu.
Izvor:
Novosti