Nezahvalna situacija

  • Odgovora: 1

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

*

Van mreže Oforumas

  • *
  • 1
  • 0
  • Pol: Muško
Nezahvalna situacija
« poslato: 18:25:16, 30.Jul.2013. »
Ćao,
osjećam potrebu da na ovaj način prodiskutujem sa ljudima o svojim čudim osjećanjima koja me neko vrijeme prate.
Tačnije, imam 26 godina i na master studijima sam. Kako sam student još uvijek, a ne živim u gradu kojem studiram, tako sam prinuđen da iznajmljujem privatni smještaj sa svojom sestrom (19 god) koja je takođe student.
To nije nemoguće izbjeći, ali radimo po volji roditelja jer je ''sigurnije'' da sestra stanuje sa starijim bratom.

Stvar je u tome što je ona jedna jako vitka i zgodna djevojka, samim tim izluđuje momke. No, to nebi bio nikakav problem da se to na neki način ne odražava i na mene.
U poslednje vrijeme se dosta čudnije ponaša, po stanu se konstantno (pogotovo naveče) šeta u gaćicama i nekakvom tankom ogrtaču preko ramena i grudi.
To mi stvara dosta nelagode kada je tako provokativnu vidim, ali trudim se da ne obraćam pažnju na to.
Međutim, da stvar bude gora, to mi nije pomoglo da se naviknem i oguglam, naprotiv, počeo sam da obraćam pažnju i na njenu garderobu koju suši poslije pranja. Uglavnom su tu razne tangice, hulahopke, skoro sva prozirna garderoba...
Primjetio sam da su vrata na kupaonici nekoliko puta bila otključana i čak odškrinuta za vrijeme tuširanja, što prije nije bio slučaj.
Tako još mnogno nekih sitnica koje sada nebih da nabrajam.
Volio bih da podijelimo mišljenja i ako postoji kakav dobar savjetnik (po mogućnosti stručni) da me posavjetuje šta da činim i da li možda pogrešno vidim sve te stvari...

Moram da priznam da me jako nervira to jer muška potreba i priroda počinju se otimati kontroli..

Hvala


 


*

Van mreže delhaj

  • **
  • 298
  • Zahvaljeno: 1 puta
  • 11
  • Pol: Muško
Odg: Nezahvalna situacija
« Odgovor #1 poslato: 12:43:30, 02.Feb.2014. »