
Google želi pratiti stranice kojima surfate kako bi 'poboljšao cjelokupno online iskustvo za sve korisnike' – za tri mjeseca praćenja dobijete samo 5 dolara!Znate li koliko vrijedi vaša privatnost na internetu? U Googleu smatraju da su
podaci o stranicama kojima surfate na mreži u godinu dana vrijedni 25 dolara.Naime, to je cifra koju ova kompanija nudi putem svog projekta Sreenwise za godinu dana praćenja vaših aktivnosti na internetu.
Zainteresirani korisnici koji se prijave za sudjelovanje u ovom projektu prvo moraju instalirati dodatak za web preglednik Chrome koji će Googleu otkriti sve internetske stranice koje se posjećuju i tada će dobiti poklon bon od pet dolara koji mogu potrošiti na Amazonu.
Za svaka tri mjeseca koja korisnici budu sudjelovali u ovom projektu, dobit će dodatnih pet dolara (također kao bon na Amazonu), a ukupno se u projektu može sudjelovati godinu dana čime se maksimalno može zaraditi 25 dolara –
dakle Google će tri mjeseca pratiti što vi radite na mreži za samo pet dolara!Na službenoj stranici Screenwise projekta stoji da Google putem podataka koje dobije od korisnika želi poboljšati svoje proizvode i servise i '
cjelokupno online iskustvo za sve korisnike'.
U ovoj kompaniji napominju da korisnici mogu prekinuti sa sudjelovanjem u ovom projektu kada god žele te da tijekom sudjelovanja u njemu cijelo vrijeme imaju 'potpunu transparentnost korištenja i kontrolu nad sadržajem koji je dostupan Googleu'.
Inače, Google je nedavno
promijenio pravila privatnosti u svojim uslugama što je, kako to već obično i biva kod ovakvih promjena, izazvalo brojne
negativne reakcije jer neke grupe za zaštitu privatnosti poput Electronic Privacy Information Centera (EPIC) smatraju da je ova kompanija na taj način pojednostavila način na koji će dijeliti informacije o korisnicima, dok u Googleu kažu da će te nove promjene 'poboljšati jednostavnost uporabe i ciljano oglašavanje'.
EPIC je zbog toga podigao tužbu protiv Googlea te smatraju da bi korisnici sami trebali odlučiti hoće li prihvatiti nova pravila privatnosti – to bi u potpunosti trebala biti njihova, a ne Googleova odluka.
Izvor