Načini postizanja idealne težine

  • Odgovora: 24
Stranice: « 1 2 3

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

*

Van mreže miss80

  • *****
    Počasni član
  • 5 001
  • 3
  • Pol: Žensko
Odg: Načini postizanja idealne težine
« Odgovor #20 poslato: 00:03:32, 15.Jul.2009. »
Zelena kafa

Zelena kafa pomaže smanjenju apsorpcije šećera iz hrane i na taj način smanjuje količinu kalorija koje ulaze u telo.
Prema istraživanju objavljenom u časopisu "Journal of International Medical Research" dokazano je da konzumiranje jedne šoljice ove kafe na dan za osam nedelja smanjuje telesnu težinu za 10 %, povećava mišićnu masu za 8% u odnosu na masno tkivo, smanjujete telesni indeks mase tjela za 8% i sve to bez ikave promene uobičajenog režima ishrane.
kako to zaista funkcioniše? Sastojci u zelenoj kafi sprečavaju apsorpciju glukoze u crevima i tako regulišu metabolizam. Inače, zelena kafa je poznata i po tome kao odlično oružje u borbi protiv starenja zbog antioksidanata koji sprečavaju nastanak slobodnih radikala, supstance koje uzrokuju oštećenje ćelija i nastanak bolesti.

Izvor:Dermomedica

Eto,to sam nasla o zelenoj kafi,izgleda da je delotvorna u skidanju kilograma.
 


*

Van mreže lesinar

  • *
  • 57
  • 2
  • Pol: Muško
Odg: Načini postizanja idealne težine
« Odgovor #21 poslato: 15:27:16, 04.Okt.2009. »
Ne drzim dijetu,a sinoc sam skinuo 62 kilograma!!!! :)
 

*

Van mreže Se-Osiris

  • **
  • 340
  • 1
  • Pol: Muško
  • Mens sana in corpore sano
Odg: Načini postizanja idealne težine
« Odgovor #22 poslato: 23:54:36, 24.Maj.2010. »
Ne drzim dijetu,a sinoc sam skinuo 62 kilograma!!!! :)
A mozda ces kroz 9 meseci oblaciti od 3 do 5 kilograma  :D

Ma cure aktivirajte se malo. Trcanje, aerobik, tenis, plivanje, setnja ako nista drugo, pa i ovo skidanje o kome lesinar prica :P. Osnovna jednacina je sledeca : dnevni unos kalorija treba se potrositi na osnovni metabolizam + dodatna fizicka aktivnost. Nikada ucinak nece biti isti ni u zdravstvenom niti estetskom pogledu kada se 10-15 kg izgubi nakon dijeta, cajeva, kafa, cega vec ili nakon minimalno redukovane ishrane i povecanih dodatnih aktivnosti. Boljeg i zdravijeg nacina postizanja idealne tezine nema!
 

*

Van mreže elenica

  • *****
    Počasni član
  • 4 065
  • Zahvaljeno: 2 puta
  • 53
  • Pol: Žensko
Odg: Načini postizanja idealne težine
« Odgovor #23 poslato: 18:03:55, 07.Apr.2012. »
Evo moj metod postizanja idealne tezine  :smesko:
Uglavnom kada sam na dijeti program je sledeci-
Kalorije su ogranicene na 1200-1400 dnevno (fizicka aktivnost obavezna posebno ako povecam unos na 1400).Dva glavna obroka, a izmedju u toku dana eventualno uzmem neku vocku (izbegavam banane, grozdze.Jedem uglavnom kivi, jabuke, pomorandze, mandarine, lubenice, maline.Od voca je jednom dnevno obavezan crveni grejp a i u kombinaciji sa limunom s vremena na vreme, kao i ananas.Grejp i ananas ne uracunavam u dnevni unos kalorija).Uvece posle osam sati izbegavam da jedem, eventualno uzmem neku vocku ako sam gladna bas bas.Za dorucak jelovnik se svodi na-cela integralna kifla sa curecim prsima (2 do 3 parceta)uz malo dijetalnog namaza ili senfa svakodnevno a nekad dodam i jedno kuvano jaje ili sir (nesto od ovo dvoje ne i jedno i drugo).Ili druga kombinacija za dorucak je proja i parce sira ili kacamak sa malo sira, nekad dodam jedno do dva parceta curecih prsa uz neku od ove dve komb.Treca komb kuvano jaje i malo tunjevine (nikako cela konzerva nego jedna ili dve kafene kasicice ali prethodno obavezno procedim ulje iz konzerve) sa jogurtom i celom integralnom kiflom.Jos jedna komb je da isprzim na maslinovom ulju jaje i crni luk uz jogurt i celu integralnu kiflu.Jogurt sa 0 posto masti je obavezan svakodnevno makar uz dorucak (u maksiju prodaju onaj u rozem pakovanju sa l karnitinom i Q10, taj kupujem).Za rucak uglavnom cela riba ili belo meso uz pola integralne kifle (neka duz ovo dodam kuvani karfiol ili brokoli) ili nesto kuvano-supica sa buranijom, grasakom,punjena paprika, pasulj (njega uvek manje uzimam ako ga jedem) uz pola integralne kifle.Salata uz rucak je uvek pozeljna ali je ne spremam stalno (sa min ulja).Svaki dan dosta vode, cajeva bez secera posebno zelenog ali na meru (i caj od sene jednom nedeljno ali samo jednom nedeljno je obavezan).To mi je osnova jelovnika kada sam na dijeti.Fizicke aktivnosti pozeljno raditi svakodnevno u trajanju od sat vremena.
Sve grickalice, ne konzumiram, sokove takodje (slatkise mozda jednom nedeljno 50 gr neke ckoladice dozvoljavam ili kao zamenu za nju banana je ok).Nes kafa bez secera da ali ne uvek s obzirom na broj kalorija koji ogranicavam.Takodje iskljucivo cureca prsa od suhomesnatih proizvoda jedem (ne zamenjujem ih necim drugim, ni ostalim suhomesnatim ni virslama).
Meni uglavnom pomaze kad resim da drzim neku dijetu.Konkretno ne znam koliko otprilike gubim kg ali uvek mi ovaj nacin ishrane pomaze.
« Najnovija izmena:: 19:17:16, 07.Apr.2012. elenica »
 

*

Van mreže narcisa zec

  • *****
    Počasni član
  • 4 385
  • 34
  • Pol: Žensko
Odg: Načini postizanja idealne težine
« Odgovor #24 poslato: 23:29:28, 07.Apr.2012. »
Na moju srecu nikada nisam imala probl. sa viskom jedino sa manjkom  :) kg. E sad kako mi to polazi za rukom: trudim se da se hranim zdravo no jedem sve i meso i povrće,  voce, jedino slatkiše slabije, naročito torte i kolače - one kremaste i tjestenine  :) Stvarno se ne ograničavam  u pogledu količine, ne brojim unesene kalorije ali jedem onda kad me andjeli apetita pozovu  :P, obično tri obroka dnevno, pijem najčešće vodu, gazirano nikako (osim biter lemon- a :D, i jako se puno krecem pjesice sem kad negdje kasnim, malo ples i malo kućne vježbice..
Velik je onaj čovjek koji nije izgubio srce djeteta
 


Stranice: « 1 2 3

 

Brzi odgovor Vam omogućava da pošaljete poruku bez učitavanja nove stranice.

Upozorenje: u ovoj temi nije pisano već više od 365 dana.
Ukoliko niste sigurni da želite da odgovorite, razmislite o pokretanju nove teme.


Maksimum znakova 20000; preostalih znakova: 20000

Related Topics

  Naslov teme / Započeo Odgovora Najnovije:
2 Odgovora
1139 Pregleda
Najnovije: 23:21:36, 13.Jul.2009.
elenica