Ponedeljak je dan kada smo najruzniji

  • Odgovora: 2

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

*

Van mreže Miloš Mi.

  • *******
    Marketing menadzer
  • 5 205
  • Zahvaljeno: 41 puta
  • 193
  • Pol: Muško
  • Nije bitna masa nego izdržljivost :P
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+
Ponedeljak je dan kada smo najruzniji
« poslato: 10:47:47, 16.Okt.2013. »
Žene jedva da imaju snage i volje da se za prvi radni dan našminkaju kako treba. Ne samo da su ranjive zbog toga što smatraju da ne izgledaju lepo, već su i veoma nesigurne.

Žene jedva da imaju snage i volje da se za prvi radni dan našminkaju kako treba. Ne samo da su ranjive zbog toga što smatraju da ne izgledaju lepo, već su i veoma nesigurne

Uprkos prethodnim neradnim danima, mnogi od nas se u ponedeljak ujutru osećaju umorno i bezvoljno. Žene jedva da imaju snage i volje da se za prvi radni dan našminkaju kako treba. Ali, studija koju je sprovela PHD, globalna agencija za medije čije je sedište u Londonu, daje nam više razloga da nastavimo da ne volimo ponedeljke. Naime, marketinški stručnjaci su sproveli ovo istraživanje s namerom da saznaju kog dana se osećamo najmanje lepo, kako bi to ubuduće iskoristili za reklamiranje. U studiji su učestvovale žene svih starosnih doba i ispostavilo se da gotovo polovina njih smatra da su ponedeljkom najružnije. Kozmetičke kompanije su stoga odlučile da upravo ponedeljkom najžešće reklamiraju proizvode za lepotu, jer smatraju da će se žene lako "upecati" na njih - ne samo da su ranjive zbog toga što smatraju da ne izgledaju lepo, već su i veoma nesigurne.

To praktično znači da baš sutra možete da očekujete da vidite i čujete najviše reklama za razne proizvode za ulepšavanje. Obratite pažnju, one verovatno poručuju da određeni proizvod može da učini da se za tren oka pretvorite u lepoticu, a to svakako zvuči primamljivo ženi kojoj je potrebno podići samopouzdanje.
Isto istraživanje pokazalo je i da se najbolje osećamo utorkom, kada smo uveliko zakoračili u radnu nedelju. Ovi rezultati pokazuju da je najbolje povećati medijsku aktivnost tokom onih dana kada se potrošači osećaju najbolje ili najgore. Ponedeljkom ih treba ohrabrivati marketinškim porukama koje su usmerene na to da se osete pametnima i nuditi im proizvode vezane za postizanje instant lepote. Utorkom je, pak, poželjno promovisati dobar izgled, doterivanje za dane vikenda i zajedničku kupovinu.

Izvor: Novosti


Strah me čini jačim i boljim.
 


*

Van mreže elena86

  • ****
  • 4 388
  • Zahvaljeno: 1 puta
  • 129
  • Pol: Žensko
Odg: Ponedeljak je dan kada smo najruzniji
« Odgovor #1 poslato: 01:20:35, 25.Mar.2014. »
Zanimljivo,obraticu vise paznje na reklame narednog ponedeljka  ;D,ali im necu dozvoliti da mi uticu na psihu  8)
Svaka zena je dama u drustvu pravog muskarca
 

*

Van mreže mentolcina

  • *
  • 34
  • 1
  • Pol: Muško
Odg: Ponedeljak je dan kada smo najruzniji
« Odgovor #2 poslato: 23:04:11, 20.Apr.2014. »
ma sve sam ruzniji iz dana u dan od svega sto me okruzuje!
 




 

Brzi odgovor Vam omogućava da pošaljete poruku bez učitavanja nove stranice.

Upozorenje: u ovoj temi nije pisano već više od 365 dana.
Ukoliko niste sigurni da želite da odgovorite, razmislite o pokretanju nove teme.


Maksimum znakova 20000; preostalih znakova: 20000

Related Topics

  Naslov teme / Započeo Odgovora Najnovije:
2 Odgovora
4850 Pregleda
Najnovije: 20:00:35, 22.Okt.2009.
mica88
8 Odgovora
2030 Pregleda
Najnovije: 23:03:09, 23.Apr.2014.
plutonac
9 Odgovora
4032 Pregleda
Najnovije: 14:08:19, 26.Dec.2012.
Dodir