Booking.com uvodi čet

  • Odgovora: 0
*

Van mreže Miloš Mi.

  • *******
    Marketing menadzer
  • 4 669
  • Zahvaljeno: 9 puta
  • 147
  • Pol: Muško
  • Nije bitna masa nego izdržljivost :P
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+
Booking.com uvodi čet
« poslato: 16:18:30, 19.Jun.2016. »
Servis za rezervaciju smeštaja Booking.com najavio je da će omogućiti hotelima i njihovim gostima lakšu komunikaciju kako pre, tako i posle boravka u hotelu preko platforme Booking Messages.

Hoteli sve češće počinju da koriste različite aplikacije koje im omogućavaju četovanje sa gostima. Primera radi, lanac Starwood Hotels & Resorts koristi WhatsApp od 2015. kako bi mogao lako i brzo da komunicira sa gostima pre, tokom i nakon njihovog boravka. I ne samo oni već i drugi hotelski lanci koriste različite čet aplikacije u ove svrhe.

Gosti ne koriste aplikacije samo kako bi se raspitali o smeštaju, već i kako bi, umesto da pozovu recepciju ili siđu do nje, mogli da naruče poslugu u sobi ili pitaju nešto što ih interesuje u vezi sa hotelskim uslugama.

Ovom trendu priključio se i servis Booking.com. Plan je da se platforma Booking Messages integriše sa sajtom Booking.com, kao i sa aplikacijom Pulse for Accommodation. To će omogućiti turistima da četuju sa hotelom u kojem su rezervisali smeštaj. Na zahtev ili pitanje turiste odgovaraće osoblje hotela.

Strah me čini jačim i boljim.
 





 

Brzi odgovor Vam omogućava da pošaljete poruku bez učitavanja nove stranice.


Maksimum znakova 20000; preostalih znakova: 20000