Facebook unapredjenja

  • Odgovora: 2
*

Van mreže Miloš Mi.

  • *******
    Moderator
  • 4 671
  • Zahvaljeno: 9 puta
  • 147
  • Pol: Muško
  • Nije bitna masa nego izdržljivost :P
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+
Facebook unapredjenja
« poslato: 17:26:07, 22.Avg.2015. »

Promene izgleda Facebook profila za mobilne uređaje

Facebook je svestan da sve veći broj ljudi koristi mobilne uređaje za pristup sadržajima pa nije iznenađenje što kompanija radi na testiranju novog izgleda profila koji će doneti neke vizuelne promene.

Profila fotografija je pomerena uz centar umesto leve strane, imena su ispod fotografije, dok pozadinska slika izgleda neznatno manja. Facebook je potvrdio da radi na redizajnu mobilne verzije profila koja unapređuje izgled i bolje prezentuje informacije o osobi.

http://thenextweb.com/facebook/2015/08/19/facebook-appears-to-be-testing-new-profile-pages-for-mobile-users/
Strah me čini jačim i boljim.
 


*

Van mreže Ch

  • ******
  • 12 273
  • Zahvaljeno: 8 puta
  • 164
  • Pol: Muško
  • The start!
    • Facebook
    • Twitter
Odg: Facebook unapredjenja
« Odgovor #1 poslato: 23:10:01, 24.Avg.2015. »
Facebook novom odlukom (opet) razbesneo korisnike!

Pisali smo vam da je Facebook omogućio korišćenje GIF animacija na mreži, a sad ispada da to uopšte nije zbog toga što su ih korisnici želeli, nego zbog - reklama! Prema pisanju PCMag Asia sajta i UberGizmo-a Facebook će uskoro puštati animirane GIF reklame na News Feedu, koji je nedavno opet promenjen, kako bi još jače vršio uticaj na korisnike i zadobio njihovu pažnju.

Facebook će reklame prikazivati sa strane, automatski će se aktivirati i već ih testira nekoliko velikih multinacionalnih kompanija iz Južne i Severne Amerike.

Izvor: Mondo
 


*

Van mreže Miloš Mi.

  • *******
    Moderator
  • 4 671
  • Zahvaljeno: 9 puta
  • 147
  • Pol: Muško
  • Nije bitna masa nego izdržljivost :P
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+
Odg: Facebook unapredjenja
« Odgovor #2 poslato: 13:47:50, 23.Okt.2015. »
Facebook je najavio da će početi da označava sve postove koje korisnici objavljuju kako bi oni kasnije bili lakši za pretraživanje. Korisnici ove društvene mreže svakodnevno izvrše 1,5 milijardi pretraga, a broj postova na Facebooku premašio je dva triliona.

– Zbog toga što smo indeksirali konverzacije svih korisnika širom sveta, sada možemo da obaveštavamo o stvarima koje su trenutno aktuelne, kao i šta se trenutno dešava u svetu – istakao je Roseu Kazi, menadžer proizvoda u Facebookovom timu za pretraživanje.

Facebook je istakao da u poslednje vreme veliki broj korisnika posećuje ovaj sajt u potrazi za najnovijim vestima.

– Kada se nešto dogodi u svetu, ljudi često dolaze na Facebook kako bi videli kako njihovi prijatelja i porodica reaguju – napominju iz Facebooka.

Iz ove kompanije ističu da će rezultati pretrage biti personalizovani svakom korisniku ponaosob, kao i da će se poštovati podešavanja privatnosti.
Strah me čini jačim i boljim.
 





 

Brzi odgovor Vam omogućava da pošaljete poruku bez učitavanja nove stranice.

Upozorenje: u ovoj temi nije pisano već više od 365 dana.
Ukoliko niste sigurni da želite da odgovorite, razmislite o pokretanju nove teme.


Maksimum znakova 20000; preostalih znakova: 20000